1. Japonská manikúra Lonel v hodnote 29,99€
2. Sada na gél lak Lonel v hodnote 44,99€
1. Vyber si svoj štýl videa. Máme pre teba pripravené rôzne typy videí. Vyber si ten, ktorý ti najviac sedí a pusti sa do toho!
2. Natoč svoje video. Použi našu šablónu, pridaj svoju osobnosť a vytvor originálne video.
3. Získaj náš produkt zadarmo!Ak boli splnené požiadavky, tak ti po publikovaní a overení videa pošleme vybraný produkt ako poďakovanie za tvoju kreativitu.
Nemusíš byť influencer s tisíckami fanúšikov. Stačí len tvoja kreativita! Spolupráca s nami je otvorená pre každého, kto má chuť tvoriť a pritom propagovať naše produkty.
Pri publikovaní videa nezabudni označiť @lonel.eu a @noezon.sk.
Príklad, ako to môže vyzerať, si pozri vo videách, ktoré sme pre teba pripravili.
a) Vytvor video, kde ukážeš celý proces výberu a nákupu materiálov na nechty.
b) Vytvor video, kde si vyberáš dokonalú sadu na gél lak.
c) Vytvor video, kde prezeráš farby gél lakov a vyberáš si svoju obľúbenú.
a) Vytvor video, v ktorom hľadáš niečo na regeneráciu a posilnenie nechtov.
b) Vytvor video o tom, ako ťa inšpiroval Instagramový príspevok.
Výborne! Pošli nám link cez tento dotazník a naša influencer manažérka ťa bude kontaktovať. Ďakujeme, že spolu s nami prebúdzaš tvorivosť!
Ak už máš skúsenosti so spoluprácami, vyššie dosahy alebo nám vieš ponúknuť naozaj kvalitný obsah, kontaktuj nás na spolupraca@noezon.sk a dohodneme honorovanú alebo bartrovú spoluprácu ušitú na mieru.
Konzistentná tvorba obsahu: Pravidelné zverejňovanie je kľúčové. Vybuduj si plán a drž sa ho, aby si udržal publikum aktívne.
Zameraj sa na kvalitu: Aj keď je pravidelnosť dôležitá, kvalita tvojich videí je rovnako zásadná. Používaj dobré osvetlenie, čistý zvuk a staraj sa o vizuálnu stránku.
Poznaj svoje publikum: Zisti, čo tvoja cieľová skupina preferuje, sleduj ich reakcie, komentáre a interakcie a prispôsob tomu obsah.
Buď autentický: Autenticita je jedným z najväčších faktorov úspechu na sociálnych sieťach. Ľudia sa skôr pripoja k tvorcovi, ktorý pôsobí úprimne a prirodzene.
Silný úvod: Zachyť pozornosť divákov v prvých sekundách videa. Urob úvod zaujímavý, aby ich zaujal a zostali sledovať.
Hashtagy a trendy: Využívaj aktuálne trendy a populárne hashtagy, ktoré môžu zvýšiť viditeľnosť tvojho videa.
Interakcia s publikom: Odpovedaj na komentáre, rob ankety, výzvy alebo "Q&A" videá, aby si zlepšil angažovanosť.
Cross-platformová prítomnosť: Propaguj svoj obsah na viacerých platformách (Instagram, TikTok, YouTube, Facebook) a spoj ich do jedného ekosystému.
Sleduj štatistiky: Analyzuj, kedy tvoje videá majú najlepší výkon, a zameraj sa na čas a formát, ktorý prináša najvyššie zapojenie.