O firme

Kto tvorí, ten naozaj žije. Táto filozofia nás sprevádza od roku 2009, kedy sme začali písať svoj príbeh ešte pod menovkou Top-Nechty. K nechtovému sortimentu v skladových regáloch začal postupne pribúdať aj galantérsky tovar. So zmenou prišla prirodzená potreba oživenia brandu. V roku 2020 sme obe kreatívne cesty spojili pod značkou Noezon. Rebranding priniesol nielen nové meno, ale takisto záväzok voči zákazníkom - v nákupnom košíku im okrem tovaru odovzdať pridanú hodnotu.

Za celým konceptom stojí programátor a technický geek v jednom, Jozef Kozák. Brutálny perfekcionista, no tiež veľký srdciar, ktorý si zakladá na hodnotách a verí, že práve kreatívna tvorba je tým najlepším nástrojom na budovanie lepších zajtrajškov.

Najrýchlejšia cesta k tvorbe

Nech je množstvo odoslaného tovaru akékoľvek, dbáme na to, aby sme si zachovali kvalitu a ľudský prístup. Či už ide o samotné dodávateľské služby alebo posolstvá, ktoré ako firma komunikujeme.

V našom predajnom portfóliu máme viac než 25-tisíc produktov. S napredovaním a skvalitňovaním služieb prichádza otázka rozšírenia pôsobnosti na ďalšie trhy. Naša spoločná vízia je však ďaleko viac ako len expanzia a zisk z predaja. Chceme ľudí vytrhnúť z konzumu a privádzať k uvedomelému životu. Aby si v tomto online svete mohli užiť viac offlajnu a dopriať kreatívne procedúry aj svojej duši.

Palivo pre tvorbu

V e-commerce sme síce doma, no nechceme byť len e-shop, ktorého misia končí v bode, kde zasýti spotrebiteľský hlad. Chceme motivovať rodičov, aby podnecovali svoje ratolesti k tvorbe už od útleho veku. Túžime objavovať tvorivosť u ľudí, ktorí ju v sebe doteraz nenašli. Chceme edukovať, spájať a inšpirovať.

Pracujeme na B2B zóne a náš plán na nasledujúce obdobie je jasný. Vybudovať poznateľný priestor aj mimo e-shopu. Veríme, že z Noezon vytvoríme platformu, ktorá bude uzatvárať náš kreatívny ekosystém do spoločného celku. S možnosťami pre všetkých, ktorí si želajú prebúdzať tvorivosť spolu s nami.